
Crosskeyn ja Ålandsbankenin tiiviin yhteistyön tuloksena syntyi erittäin kilpailukykyinen sovellus
Haaste
Ålandsbanken tarvitsi mobiilisovelluksen, joka antaisi pankille mahdollisuuden kasvattaa liiketoimintaansa ja laajentaa palvelutarjontaansa nykyisin aivan elintärkeällä asiakaskanavalla. Tavoitteena oli kehittää intuitiivinen ja helppokäyttöinen sovellus, joka antaisi asiakkaille mahdollisuuden käyttää pankin palveluja vaivattomasti liikkeellä ollessaan. Ålandsbanken halusi varmistaa, että sovellus auttaisi heitä lisäämään vuorovaikutusta ja toimintaa asiakkaiden kanssa. Tämä oli linjassa pankin tavoitteen kanssa – Ålandsbanken haluaa olla asiakassuhteitaan arvostava pankki. Crosskeyllä oli aiempaa kokemusta mobiililaitteiden sovelluskehityksestä, mutta tässä tapauksessa Ålandsbanken halusi, että sovelluksen voi ladata sekä Applen App Storesta että Google Playsta.
”Tiiviin yhteistyön ansiosta saimme lanseerattua helppokäyttöisen ja pitkälle räätälöidyn sovelluksen, joka sopii loppuasiakkaidemme tarpeisiin. Tuote saatiin nopeasti markkinoille. Tämän tuloksena asiakkaidemme aktiivisuus lisääntyi, ja saimme läheisemmän suhteen asiakkaisiimme.”
Business Development