Takaisin ratkaisuihin
Ratkaisut
Asiakashallinta

Asiakashallinta

Yritys tarvitsee asiakkaita. Sitoudumme tarjoamaan sinulle sopivat työkalut, joilla varmistat, että asiakkaidesi asiointi on helppoa ja sujuvaa. Avullamme saat välittömästi 360°:n näkymän asiakkaastasi, mikä varmistaa, että kaikki oleellinen tieto on aina saatavillasi ja asiat pysyvät hallinnassasi.

Kaikki asiakashallintaprosessimme ‒ kuten talletusten ja tilien avaaminen ja muutokset, luottopäätökset ja maksujen käsittely ‒ alkavat tästä kokonaisvaltaisesta näkymästä. Tarjoamme sinulle työkalut, jotka tarvitset tehokkaaseen myyntiin ja hyvään vuoropuheluun asiakkaiden kanssa. Meiltä löytyy myös neuvontatyökalu, jolla tehostat myyntiprosessejasi.

Crosskeyn kattava asiakasrekisteri sisältää kaikki oleelliset asiakastiedot ja tuo ne helposti saataville kaikissa haluamissasi kanavissa. Rekisterimme voi toimia pääasiakastietokantana, tai se voidaan integroida ulkoiseen pääasiakastietokantaan.

Asiakasrekisteri tekee asioista yksinkertaisempia. Voit hallita helposti kaikkea osoitteista viranomaisten edellyttämiin asiakastietoihin, joihin kuuluvat esimerkiksi rahanpesun torjuntaan ja asiakkaan tunnistamiseen liittyvät tiedot. Rekisterin avulla voit ryhmitellä ja arvioida asiakkaita ‒ ja kasvattaa sen avulla liikevaihtoasi. Asiakastiedot voidaan päivittää automaattisesti tai manuaalisesti, ja voit myös antaa loppuasiakkaille mahdollisuuden päivittää joitakin heitä koskevia tietoja verkkopankissa. Kaikista muutoksista jää tieto asiakasrekisteriimme.

 

Ratkaisut
Share to Facebook Share to Twitter Share to Twitter
Stefan Eriksson

Stefan Eriksson

Sales & Key Account Management

  • Tel: +358 40 516 2898
  • E-mail: stefan.eriksson@crosskey.fi