Takaisin ratkaisuihin
Ratkaisut
Verkkopankki

Verkkopankki

Nykypäivänä loppuasiakas arvostaa henkilökohtaisesti mukautettua ratkaisua, johon on vaivatonta kirjautua ja jota on helppo käyttää. Verkkopankkiratkaisumme avulla asiakkaasi saavat kaipaamaansa palvelua ja mielenrauhaa, mikä puolestaan johtaa syviin ja kestäviin asiakkuuksiin.

Moderni alustamme vie sinut lähemmäksi asiakkaitasi räätälöidyn brändäyksen, tehokkaan interaktiivisuuden ja toimivan käyttöliittymän avulla. Verkkopankkialusta on keskus, joka integroi kaikki tuote- ja asiakasjärjestelmäsi ja mahdollistaa yhdenmukaisen käyttökokemuksen tarjoamisen sekä verkossa että mobiilikanavilla.

Asiakkaan tunnistaminen on keskeinen osa kaikkia verkkopankkiratkaisuja. CAM-moduulimme mahdollistaa verkkopankkialustan integroinnin mihin tahansa tunnistautumisratkaisuun. Meillä on esimerkiksi valmiita BankId-integrointeja Ruotsin markkinoille. Mikä tärkeintä, CAM-moduulin avoimen arkkitehtuurin avulla voit integroida liiketoiminnassasi parhaiten toimivan tunnistautumis- ja allekirjoitusratkaisun ‒ ja ottaa sen käyttöön kaikilla digitaalisilla palvelukanavillasi.

Viestintä on yksi alustamme vahvuuksista. Pankin ja loppuasiakkaan välinen suora keskustelu tapahtuu turvallisen viestikansiomme kautta. Automaattisia hälytyksiä ja ilmoituksia voidaan asettaa tarpeen mukaan. Henkilökohtainen talouden hallintatoiminto auttaa asiakkaitasi pitämään huolta taloudestaan.

Lisäksi järjestelmä edistää kohdistettua myyntiä, mikä helpottaa asiakkaiden ryhmittelyä ja kohdistamiseen perustuvia kampanjoita.

Ratkaisut
Share to Facebook Share to Twitter Share to Twitter
Stefan Eriksson

Stefan Eriksson

Sales & Key Account Management

  • Tel: +358 40 516 2898
  • E-mail: stefan.eriksson@crosskey.fi