eBanking
Dagens slutkunder vill ha en personlig lösning som är säker, lättåtkomlig och enkel att använda. Vår eBanking-lösning hjälper dig att ge kunderna hög servicegrad och färre bekymmer, samtidigt som den låter dig bygga starka och långvariga kundrelationer.
Vår moderna plattform för dig närmare kunderna genom skräddarsydd varumärkeshantering, väldesignad interaktivitet, effektiv kommunikation och ett användarvänligt gränssnitt för alla bankprodukter. eBanking-plattformen utgör navet för alla dina produkt- och kundsystem så att du kan tillhandahålla en konsekvent användarupplevelse i både webb- och mobilkanaler.
Kundidentifiering är en central del av varje eBanking-lösning. Vår CAM-modul gör att vi kan integrera eBanking-plattformen med alla identifieringslösningar. Exempelvis har vi färdiga integrationer till BankID för den svenska marknaden. Allra viktigast är CAM-modulens öppna arkitektur. Den gör att du kan integrera just den identifierings- och signeringslösning som fungerar bäst för din verksamhet – och införa den i alla dina digitala kanaler.
Kommunikation är en viktig del av vår plattform. Vår säkra inkorg möjliggör direktdialog mellan bank och slutkund via en meddelandetjänst. Automatiskt genererade meddelanden och larm kan konfigureras efter behov. Funktioner som att Personal Financial Management gör att du kan ge kunderna en bättre förståelse för och kontroll över sin ekonomi.
Systemet underlättar även riktad försäljning, eftersom det blir enklare att segmentera kunderna och leverera relevanta, personanpassade kampanjer.
Till våra eBanking-lösningarna kan även vår Personal Financial Management-modul Advisor integreras.